Direktlänk till inlägg 7 april 2010

Done !

Av Dixi långström - 7 april 2010 22:32

Då e man ny duschad o redo att snart glo vidare på karate kid 3 tsm me misen     imorgon börjar jag 09:00 o slutar tidigt 11:20 känns de lönt?? alla lärare ska ha möte drf slutar vi tidigare... känns som jag ska skita i de.. 

Innan de blir de fönen i högra hand  

Christine skickade en mycket gammal bild på mig o thai :) ta en titt!   


   detta var på Nillys 15års fest!...  




Nu e jag alldeles uttråkad så här får ni en lista me lite fakta om mee 



1. Hela namn? Dixi Cajsa Trixibell Långström
2. Ålder? - 17½
3. Vart bor du? - Eslööv <3
4. Bor tillsammans med? Pappa, Mio
5. Färg på ditt hus? - Tegel
6. Lägenhet eller hus?- mark lägenhet 
7. När är du född? - 92
8. Klass? - IVCH2
9. Vilket år tar du studenten?- 2011
10. Något jobb? - nope! snart hoppas jag :p
11. När gick du upp idag? - 11:15
12. När ska du sova? -  när jag blir trött
13. Duschat idag?- yeps
14. Kramat någon idag?- nix
15. Pussat någon idag?-  nix
16. Vad har du ätit idag?- Lottas
17. Dagens klädsel? - Mjukis , linne o tjocktröja
18. Dagens smink? - ren  :p
19. Dagens sötnos? - jaa vem kan de vara?
20. Dagens roligaste? - Den kan jag inte komma på...


SOCIALT:
21. Har du många vänner? - några st..
22. Hur många har du kysst? - hahah, de kmr jag ej ihåg 
23. Vem kramade du senast? - hm, kmr jag ej ihåg :p haha
25. Hur många har varit otrogen mot dig?- Ingen vad jag vet ! :s 
27. Har du pojk-/flickvän?- nope..
28. Vem pratade du med i telefon senast?- Mamma 
29. Vem fick du senast sms ifrån?- niclas 


FAVORIT:
31. Film?- de finns många bra filmer.. Men min favvo e Save the last dance 
32. Låt?- Lyssnar på all sorts musik! 
33. Mat? - olika 
34. Dryck?- Öl för de mesta går me annat me.. 
35. Färg? - rött&svart
37. Stad? - eslöööv :) <33 
38. Land? - La spania <3
39. Ämne i skolan? - inget!
40. Människa?- Den som aldrig sviker en!

SENASTE:

41. Personen du tänkte på?- tänker för mkt
42. Personen du kysste?- hm!?
43. Gången du spydde?- längesen
44. Gången du grät?- går
45. Pizzan du åt?- pixxa house 
46. Gången du var i Göteborg?- usch! extremt längesen. Kmr ej ihåg år tal
47. Gången du var i Stockholm?- sommaren 08 ;D 
48. Gången du var full?- lördes
49. Gången du var hög?- På läsk? 


ANTINGEN ELLER:
51. Svart eller vitt?- svart
52. Hund eller katt?- katt
53. Ut och festa eller hemma och mysa?- humöret väljer 
54. Tvspel eller datorspel?- datorspel
55. Singel eller upptagen?- upptagen , men livet leker med ;D 
56. Hångla eller ha sex?- Mysa
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead? -inget av de :p hahha 
58. Ragga eller bli uppraggad?- Bli uppraggad, alltid kul att ragga med ;-))
59. Big Brother eller Paradise hotel? - Big Brother 
60. Blont eller svart hår?- får man välja där emellan? 
61. Har du blåa ögon eller bruna?- bruna
62. Choklad eller lakrits? - Lakrits
63. Göteborg eller Stockholm? - Stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt? - högerhänt
65. Coca cola eller fanta? -Coca
66. Pizza eller kebab?- pizza
67. Randigt eller prickigt?- randigt 
68. Älska eller älskas?- ge o ta av de som finns ..
69. Leva eller dö?- Leva!


ANTAL
70. Personer du älskar?- Familj/släkt/vänner
71. Personer du hatar?- Önskar jag kunde säga noll!
72. Gånger du varit full?- Usch! jaa..  

73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period?- Någon som höll räkningen?
74. Glassar du ätit på en dag?- räknar du de? 
75. Festivaler du varit på/ska på detta året?- malmöfestivalen? 
76. Gånger du haft minnesluckor?- julafton detta året!? hmpf... 
77. Gånger du varit hög?- ALDRIG! 
78. Personer du saknar just nu?- finns
79. Gånger ditt hjärta brustit? - usch!  

VEM:
80. Vill du kyssa nu?- finns
81. Ska du träffa imorgon? ppl =) hehe 
82. Sjöng du senast för?- högt :p
83. Hade du senast en msn-konversation med? Jonas
84. Spelade du tvspel med senast?- För många år sen.. 
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu?- vet nt 
86. Vill du kasta en sten i huvudet på?- dig kanske? ^^
87. Förtjänar att dö?- Ingen förtjänar det!
88. Är söt?- du kanske ! ;D höhöhö 
89. Vill du sova jämsides med i natt?- Misen :) <3


VAD:
90. Gör dig glad?- lyckan,närhet&ärlighet
91. Gör dig ledsen?- skitsnack,lögner&besvikelser
92. Vill du helst göra nu?- Ta studenten !  
93. Önskar du att du slapp göra?-skolan!!
94. Vill du ha nu?- dig kanske? haha ^^
95. Önskar du dig i födelsedagspresent?- Pengar o min partym som blev snodd!   
96. Längtar du till? Studenten! 
97. Tycker du om dina betyg?- hmm!? 
98. Ångrar du i ditt liv?-  mycket! 
99. Är det bästa som hänt dig?- Mycket här i livet
100. Hur mycket är klockan? - 22:53

 
 
Tina Nilsson

Tina Nilsson

13 april 2010 17:51

hahaha så små vi va där på bilden xD

http://tinajaqline.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dixi långström - 28 oktober 2010 11:02

Tror jag ska sluta o blogga.. Har ingen lust till de längre ..  Som ni ser så e jag mest slarvig o uppdatera den .. Hehe    vad säger ni?  ...

Av Dixi långström - 10 september 2010 14:32

Idag e de fredag och slutade skolan 12:00 riktigt skönt.. Just nu sitter jag hos Fraajda och snackar lite.. Snart kommer Emelie hit o vi ska göra några ärenden.. Ikväll kommer ev Viktor hit..    Mio ska ha pokerkväll med sina boys and girls.. Bli...

Av Dixi långström - 10 september 2010 10:29

Att man e två, visar sin respekt för varann och sin kärlek... Man e inte bara en i ett förhållande och tänker bara på sig själv.. De kan jag kalla att de e egoistiskt ..  man ska kunna tro på varann och älska den personen för den han/hon är! kunna ...

Av Dixi långström - 26 augusti 2010 17:17

  Hello snyggingar!  Idag har jag varit hos Haniie-baniie en stund.. Efter nån timme drog dom till Malmö o hälsade på hennes Mormor... Jag tog bussen hem för snart ska ju daddy-cool spela på Lottas Café ... Hon har en torsdags träff o avslu...

Av Dixi långström - 26 augusti 2010 10:42

Nu drar jag till skoolan! Jädrans skit , e ju nt van att gå upp tidigt.. Men idag slutar jag 11:20 NICE!    Drar nog en sväng till Kusin Eve .. Blev såå himla sugen på att sticka o fika på Lottas.. Så de får vi se om Eve o Lilla Alva orkar...    ...

Presentation


Alla dagar är värdefulla!
Ta vara på dom!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dagen
 En gång om dagen
 Flera gånger i veckan
 En gång i veckan
 Flera gånger i månaden
 En gång i månaden
 Första gången jag kikar in

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards