Alla inlägg den 13 april 2010

Av Dixi långström - 13 april 2010 20:47

Då e man hemma efter en färd i Lund tsm me Sari :)) datanördarna satt o spelade på datorerna o var ute för Pontus skulle söka "jobb" .. Stack till solariumet tsm me Sari sola i 17min 35:- o jag kände att de tog som in i... Så hoppas att jag har fått lite färg, ska kika sen ..    


efter jag hade solat så tänkte jag oxå passa på o leta efter sommarjobb, o jag satt igång.. Fick 3 napp ... kanon bra! Lämnade mitt telefon nr så får hoppas på att telefonen ringer när som...hihi


Efter en stund kom pappa o hämtade mig.. Skönt slapp tåg osv.. 


De var trevligt så länge de vara .. ser du jag kan visst om jag bara vill vettu... höhööh.. Synd att du ej vill komma till 20års festen som e på Fredag, som en vän!!!!  bjuden o allt...



Ni andra ha en fortsatt skön Tisdag & vilket väder vi har haft, inte lika soligt men sköönt   


Puss&Kram 



Av Dixi långström - 13 april 2010 07:33

Väntar på att pappa ska bli klar så vi kan bege oss av till arbetet... Efter jobb så får vi ju hoppas på fint väder.. Massor me värme & sol   .... 


Beger mig till Lund för att hälsa på Sari & Pontus där Viktor oxå e , då går de bra att lämna hans skärp oxå, så han kan dra upp brallorna ... hih   

efter en stund drar vi ner o solar där Sari jobbar ... Måste få lite färg o denna solen får man inget spec... Lund e en mycket fin stad , så får hoppas på ytterliggare soligt.. 


      

Mor  Sari                                   Son Ponne 


Ha en fortsatt skön dag.. 


Puss&Kram 

Presentation


Alla dagar är värdefulla!
Ta vara på dom!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dagen
 En gång om dagen
 Flera gånger i veckan
 En gång i veckan
 Flera gånger i månaden
 En gång i månaden
 Första gången jag kikar in

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards