Alla inlägg den 8 april 2010

Av Dixi långström - 8 april 2010 17:35

Jeppe Micha Soffe o Sebbe var här nyss o vänta på att vi skulle spela brännboll , klockan tickade o för min del blev de ingen brännboll.. :/ pappa kom nyss hem o hoppade in i duschen i första ryck.. Vi e redan försenade till provet i körskolan.. Hmm!? bra start..  har lite fjärilar i magen hur de ska gå.. hmpf.... 


skriver mer sen, om hur de gick.. Puss&Kram have a nice day    

Av Dixi långström - 8 april 2010 15:38

  


Allt känns så tungt jag går runt här I tystnaden.
Ensam I kärlekens hus.
Jag fingrar på bilder med minnen av oss.
Jag behöver en ledstjärnas ljus.
Tankarna blandas med smaken av tårar.
I hjärtat finns bara du.


Nätterna plågar mig, stirrar I taket.
Jag önskar du låg tätt intill.
Utanför fönstret där rusar det timmar.
Här inne tycks tiden stå still.
Vänder mig om och försöker att sova.
I hjärtat finns bara du.
Finns det nån annan, 
Finns de någon annan eller finns de bara du?

Av Dixi långström - 8 april 2010 15:17


Tog nyss de sista rycket i tvättstugan, har torkrummet till kl : 17.00 

ska ta något o äta har ej hunnit de ännu, fixilixa mig lite o snart gå ner till fotbolls planen, de e ju såå fint väder nt alls kallt o ska spela lite brännboll sen runt 17.00 ska jag sitta på plugget i körskolan me daddy-cool ..

Ett lycka till stöder en nog bäst ..   


Imorgon e de fredag, otroligt skönt, älskar fredagar o en början på den ska Olle fram me en toppen låt..    




Min fredag börjar alltid med Olle o må prima :) vet inte ännu vad som händer, men något får de ju hända.. Har festat ganska mkt i lovet + helgerna, så får nog ta en paus o vara lite nykterist .... Blev sugen på att sticka iväg o bowla elr se bio något annat skoj ialf.. Vad ska ni själv göra i helgen??   


see yaa later ... /Trixibell   













Av Dixi långström - 8 april 2010 13:23

Anna Bergendahl vann melodifestivalen 2010 me denna låt.. Jätte fin faktiskt, o vilken röst hon har.. Hes o bra!   





Pappa ringde mig kl.13 o sa att jag skulle upp till tvättstugan, en timme senare vi egentligen skulle börja tvätta.. Great!    Så har jag bara en blå Ikea påse för den andra e på hans kontor.. Så spring i benen får man ha .. Nu ringde pappa  o sa vart dom andra la, redan har man varit uppe o satt på två maskiner o hittade nu två blåa Ikea påsar till...


Blev ingen skola för mig idag tyckte de var onödigt + jag vaknade inte..   .. så kan de gå ibland ! 


Idag e de ju fint väder igen.. iloveit  så de blir nog en ute dag me stress fram o tillbaka.. 


Hörs sen.. Puss&Kram / DL

Presentation


Alla dagar är värdefulla!
Ta vara på dom!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dagen
 En gång om dagen
 Flera gånger i veckan
 En gång i veckan
 Flera gånger i månaden
 En gång i månaden
 Första gången jag kikar in

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards