Alla inlägg den 19 april 2010

Av Dixi långström - 19 april 2010 00:45

På fredag eftermiddag kom jag hem efter jag hade fixat me dricka o komma hem osv.. Tack så mycket Emelie att du kunde köra mig..   


Hann snabbt in i duschen o göra vid mig för runt 5 tiden kom Frida o Tessy hit o hade lie förkrök innan vi alla drog till Pontus.. Mamma Dimi Arek o Kenneth kom efter en stund o vi gick tillsammans ner.. 


Utanför dörren in till lokalen så sjöng vi ... haha vilket ös de blev sen, dansa häcken av mig.. Senare på kvällen/natten så kom Pontus Viktor o Anton dit o showade, vi drog hem till mig lite tidigare tillsammans me Dimi... Hon somna gott.. 


   Mio ger tal till Pontus 


   Frida Blondie o Jocke 


  Jag o mina boys .. Haha Kristoffer & Rille


   Tessy Mamma o Frida 


   Kenneth Mamma o Arek 


   Jag o Mamsing 


   Tessy Jag o Frida ... Power girls !    


På lördan var man på de igen.. Födelsedags fest hos Sebbe som har fyllt 17.. 

Han kom o hämtade upp mig så jag slapp gå .. Vi festa o hade skoj, massor me skratt anfaller o bra musik..


Där efter drog jag hem till Pontus .. 


   Timmie & Sebbe 


   Tina Robin Mattias o Tobbe 


  

Jag & la sister    


Så idag har de bara varit en lugn skön söndag efter en mycket fartfylld helg.. 


Pontus o Viktor satt o spela lite HoN medans jag satt o mös me en film o tv spel  ..  Sari kom in me lite "frukost" till oss.. Som ni ser så fick hon den perfekta bilden på mig! Hahaha -->                      + hon e expert på att smygfotta..

   

        

Igge-pigge vid datorn      Ponne-lonne vid datorn     ZzzzZZzzz 

 

Tack så mycket för en mycket trevlig helg..


Nu ska jag hoppa i säng o somna till Avatar.. Jobbedax imorn mellan 8-15 .. 





I love you my love,

hope now you can show something

special to both of us.

We are made for each other.

You are my everything, my darling,

without you I am empty ..

No one divides us.  

Presentation


Alla dagar är värdefulla!
Ta vara på dom!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dagen
 En gång om dagen
 Flera gånger i veckan
 En gång i veckan
 Flera gånger i månaden
 En gång i månaden
 Första gången jag kikar in

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards