Alla inlägg under juli 2010

Av Dixi långström - 30 juli 2010 12:25

Tjena mitt bena 


Idag blir de Copenhagen på discotek IN.. Vi drar ett stort gäng för att göra danmark osäker ..   Massor med roligt skratt o massor me kärlek hoppas jag de blir..


Att göra innan Dk: 


♥ Växla in pengar

♥ lite städning

♥ köpa cigaretter

♥ duscha

♥ förfest

♥ sen blir de pardy like a rockstar! 



                                                                TUFFINGEN!

     

Av Dixi långström - 30 juli 2010 12:17

Ikväll drar vi till Björke loge o tittar på Perikles ... Duktiga var dom... Mittemot var de techno o annan musik o bar..


Vi blev några stycken som drog dit..


Bitte Rainer Felle Robin Pappa, Lotta o Jag..  Riktigt kul hade jag ... Träffade på en av min gamla klasskompis, Therese, avgudar henne..  Vi dansa tills bena kollapsa..   


sedan drog vi hemåt o jag fortsatte me mitt partande hemma hos Tomas... 

Tina o Robin var oxå där... 


Blev några bilder hemma hos Bitte & Rainer inna  vi stack till björka .. 


    


Puss&Kram


Av Dixi långström - 22 juli 2010 11:25

Hej & Hå här ska vi gå!



Har varit lite dålig på att skriva.. Tänkte berätta hur min 18års firande såg ut... 


Lotta kom in och väckte mig runt 10 på morgonen, hon stod redan framför spisen och höll på med maten .. Redig hon ..   

Hjälpte till och sedan drog vi in till Nova för att handla på Gina Tricot som jag hade fått av Lotta i presentkort.. Tack så mycket ! 

Hittade två linnen och en "tröja" och ett par ringar.. 

Sedan blev de brått hem, de tog nog nån timme att köra rätt håll till nova... HAHHA båda hade glömt vägen.. Men till slut såg vi de.. YES! 

Vi körde inom Ö&B och ICA för att handla de lilla extra till ikväll. 

Jordgubbar o glass och mer kycklingfilé.. 

Sedan hem, började me allt o att bli färdig med sig själ.. 


Folket kom 18:00 blev ett spring fram o tillbaka för festen var på baksidan.. 

Sen blev de ett hålligång i några timmar.. 

tiden bara sprang förbi .. 


  Mina flicker! <3     Jag & Viktor    Pappa & Kim 

 

Lillsis<3 

   HURRA HURRA!   Sebbe Tina o Pappa 

   VIKTOR   jag o haniie :-)   

MEN TUSEN TACK FÖR ALLA PRESENTER & ATT NI VILLE DELA MIN FÖDELSEDAG TILLSAMMANS MED MIG!      

Av Dixi långström - 15 juli 2010 10:46

Igår satt vi ett stort gäng hemma hos Tomas och drack och grilla lite.. Mycket trevligt, ölen började att ta slut men de fylldes på .. Vi alla hade följe ner till stan och vidare ner till trollsjön där fortsatt vi med lite sommarmys i de ljusmörka.. 


Massor med glädje och skratt ...   



Blev några bilder hemma hos Tomas..

   Tina Carro och dushtin (felstavning?)  Tomas Robban och Robin    Robban Tomas och Robin, glada killar ! :) ♥   Glatt gäng.. Jag Nor och Tina ♥


Tack för en trevlig kväll.. 


Av Dixi långström - 15 juli 2010 10:22

Tjenixen ! 



I Tisdes kom Emelie o hämtade mig hos Viktor, dom fick väg beskrivningen så dom hitta, för dom hade varit i Dalby o badat .. Och de tar max 10min att köra från Dalby till Veberöd... Ialf, dom hitta nt till sist kom dom fram, och tycker att jag ska betala henne 200; för hon ej hitta o att jag hade fel.!! Jag har åkt till Veberöd tusentals gånger... Så jag borde nog veta lite mer + dom som bor där... 


Liksom jag menar på att de e nt mina problem att hon sitter o kör fel när hon fick vägbeskrivningen.. De e hon som sitter framför ratten o styr vart hon ska köra någonstans... Riktigt dålig stil o rikigt skum så kallas "vän" .... Hahaha jaja whatever.. Pappa tar nog ett snack me de sen, för jag tycker de e helt fel... 

--------------------------------------------------------------------------------------------

Vägbeskrivningen: Kör från Dalby mot Sjöbo sedan svänger ni av mot Veberöd, rakt fram...  Hur enkelt som helst... 


Ialf,! jag stack därefter till mamma, Tina o lilla Rambo hängde oxå med en stund... =) Dom satt där o drack lite vin o mös... 


  Sofia och Mamma , myser i soffan


 

Isabelle & Christine 


   Tina Jag och Tomas, kom förbi o hämtade en back öl och blev fottade :) ... 


   Jag och Tomas :) 


  

Isabelle jag och Tomas .. :)


Sedan drog vi o mös i stadsparken tsm med Tina Robin Tomas jag och Tobbe och hundarna Amanda och Rambo :) ... hihi Snacka lite o hade trevligt...


IMORGON E DET MIN DAG! SÅ IDAG BLIR DET FULLA MUGGAR ..  


♥ Mat inför festen.

♥ Gode saker på Ö&B, billigt och bra!

♥ Stor städning. 

♥ Fixa ett flak till.

♥ Handla ett klädesplagg.

♥ Göra maten klar & få plats i kylen.

♥ Djupa tallrikar till efterrätt.

♥ Ljus. 


Nu måste jag börja röja... Vi ses nog sen.. 


Puuuuuuss & Kraaaaaam



Av Dixi långström - 13 juli 2010 12:39

Har varit hos Viktor i 2dagar nu, inget skoj har vi gjort ialf..Söndes blev de lite kalas för lilla Liam som blev 1år.. Massor med bad o glada miner..

Vi hjälpte till att plocka undan allt där ute.. Viktor o hans kompis hade lanat hela helgen när jag var iväg på jobb..


Viktor hade nt sovit en blund på hela lördan.. Så han var ju bomb trött.. Han decka till slut där ute nån timme kändes de nog som.. Efter en stund började de ös regna.. Då vakna han till liv... Vi andra satt o kollade på tv o han slocknade igen framför teven denna gången... Efter nån timme så gick han ner o spelade ännu mer sen i helgen.. + igår hela hela dagen.. pust... Kan tycka att det e lite för mkt, jag e hemma hos honom o han sitter o spelar ännu en dag till, så 7 dagar om nt mer varje dag... usch!!!


Idag har mamma kommit hem från Happaranda.. Tänkte vi kunde stuckigt till henne o hälsat på osv... Fyller år om 3dagar osv... Sedan gjort något skoj...


Nix! Gick ej för hans del... Han ska iväg o träffa en kompis... Jaja låt han!

Blir bara sååå vet nt riktigt hur jag känner inombords... Men inget vidare ialf...


Tror ej ni förstår o ni ser ej de.... trist e de....


Nej snart ska jag dra mig hemåt... Ha en toppen dag!   


Av Dixi långström - 11 juli 2010 00:58

Idag började jag 18:00 promenixade ner i de stålande vädret vi har!! Underbart med   & värme... Men lite vind skadar nt iheller.. 


Idag var de nt som igår, idag kunde man tänka lite grann ialf, kändes som de var mkt värmare idag än igår... 


Innan jag stack till jobb kom Lotta hit, vi körde ner o handla lite thai mat.. Sedan tog jag min promenad ner till Bobby's... Klarade nt riktigt hela vägen... Riktigt varm var jag! Såg Carro & Mio på vägen , så jag skrev till henne om hon kunde hämta upp mig.. Javisst! Hon kom.. Snällt av henne! 


Slutade runt 22 tiden.. Lite tidigare idag.. Pappa & Lotta satt o åt på Bobby's.. 

När jag hade slutat, drog vi alla ner till Grappa satt där en stund snacka lite o 2 komisar till dom var oxå där... Efter en liten stund köpte jag lite gottis .. (gottegris) hihi.. 


Sen kom Emelie o hämtade upp mig, vi drog till Vaxsjön där lite folk var som satt o grilla & drack lite.. Dom var nog nt så intresserade att vi dök upp eller ngt.. Så jag Emelie Dennis och Andreas drog igen.. Mötte på Tommie , sedan blev de en sväng med dom, men körde hem igen för Dennis nt palla.. 


Så nu sitter jag här ny duschad efter en sen arbetsdag.. Gottar mig med lite godis & snart en film.. 


Ska upp tidigt imorgon göra mig iordning sen blir de hem till Viktor på kalas.. Hans lillebror Liam fyller 1år...




GODNATT GOTT FOLK! 


Love Dixi    

Av Dixi långström - 10 juli 2010 13:28


AAJ!!! har så fruktansvärt ont i båda bena , igår slutade jag 22:30 och gick hela vägen hem med två ben som nt pallade något!! Kom hem till slut , fick ta några pauser.. 

Idag ska man på de igen, men idag börjar jag 17:00 till hur länge vet jag icke.. Får se hur mkt arbete vi har...


FYFasen! vad stressigt de var igår, massor med beställningar o kunder precis överallt.. Trodde jag skulle dö, + i den värmen vi hade igår.. pust... Men de gick till slut.. Alla var helt genom svettiga efter ett hårt pass på jobbet.. 



Presentation


Alla dagar är värdefulla!
Ta vara på dom!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dagen
 En gång om dagen
 Flera gånger i veckan
 En gång i veckan
 Flera gånger i månaden
 En gång i månaden
 Första gången jag kikar in

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards