Alla inlägg den 5 april 2010

Av Dixi långström - 5 april 2010 23:22

  Massor med skratt & tårar o minnen som finns i denna låten!



This years love had better last
Heaven knows it's high time
I've been waiting on my own too long
But when you hold me like you do
It feels so right oh now
I start to forget
How my heart gets torn
When that hurt gets thrown
Feeling like you can't go on

 

Turning circles and time again

It cut like a knife oh now
If you love me got to know for sure
'Cause it takes something more this time
Than sweet sweet lies oh now
Before I open up my arms and fall
Losing all control
Every dream inside my soul
When you kiss me on that midnight street
Sweep me off my feet
Singing ain't this life so sweet


This years love had better last
This years love had better last


Cause whose to worry
If our hearts get torn
When that hurt gets thrown
Don't yuh know this life goes on
Won't you kiss me on that midnight street
Sweep me off my feet
Singing ain't this life so sweet




This years love had better last
This years love had better last
This years love had better last
This years love had better last
This years love had better last,whoa yeah
This years love had better last

Av Dixi långström - 5 april 2010 21:54

Dagens humör: tanklös & oro
Dagens mående: trött
Dagens borde: hmm, vetej!
Dagens frisyr: uppsatt
Dagens smink: inget
Dagens klädsel: svarta mjukis o en vit tjocktröja                
Dagens planer: film väll? 
Dagens vill ha: svar! 
Dagens fundering: inga
Dagens beroende: mobil o veta vad jag har
Dagens tråkigaste: nu
Dagens längtan: ingen aning
Dagens superlängtan: ingen aning
Dagens låt: Jordan sparks - the cure   


  

Av Dixi långström - 5 april 2010 20:39

E ju ny på denna blogg, så de står inte när man har fått kommentarer som jag nyss såg.. Några stycken.. Ojsan... Fick en kommentar att Sari utmanar mig med hennes blogg.. hehehe.. Men nu e jag igång igen.. 


Kolla hennes o utmana den vetjag!   


http://tuulikki.blogg.se/ 


Av Dixi långström - 5 april 2010 20:15

Nu har jag fixat några pic av en vän som tog med sin kamera :)) min får de bli någon annan gång när den funkar.    


Ta gärna en trevlig titt   


Denna kvällen var i fredes hemma hos Jeppe ...

       

Jeppe Tim o Danne           Tim Ted Micha o Pidde 


   Tomas & Padde 

  

Jag i godform, efter en låång tur ... 


Hemma hos Jim på lördan ..


     

Jeppe o Tomas                   Ted jag o Danne


  Jeppe i god form   


   Tomas Soffe o Micha.. Vad e de ni kollar på!?   


     

Micha o Timsan                  Thea o Jeppe


Tack så hemskt mkt för en treevlig kväll mina goóa vänner..   


Av Dixi långström - 5 april 2010 18:34

Då e påsk lovet snart slut... Ska jobba imorgon trodde jag började skolan på Onsdag men de var imorgon.. skit synd för jag hade tänkt åka till Gärsnäs hem till Tomas syster o hennes Sambo o hälsa på.. Tomas skulle gadda sig o jag passa på med en fika me hans syster.. Men de får vi ta någon annan dag... Igår var jag hemma hos mamma o mös... Drack ett glas vin o spela kort =) .. E ju sällan där.. 


Somnade på soffan lite tidigare än 03 hade fått ett sms av en mycket god "vän" som hade ett hjärta av guld.. Blev såå chockad att jag knappt trodde mina ögon.. Ni hade ju bestämt er o valt hur ni ville ha de.. Men e glad att du tycker så o saknar mig.. Jag saknar dig oxå massor, alla kan ju få xtra chanser osv.. Du e en mkt god vän.. Men har skrivit tbx till dig vännen ..   


Min helg har varit bra o mkt rolig.. Testade nyss om telefonen funkade till datorn.. Men icke!! vet nt vad de e som e fel.. Får testa sen igen.. hmm :o  Massor med bilder jag vill visa er...   hihihi ..


Var i Oxie i torsdes till fredan, tog tåg till Lund o buss till Veberöd för att hämta mina saker, snackade me Viktor tidigare innan jag skulle åka, om han skulle vara hemma elr fortsätta att lana en helt vanlig fråga... Han skulle hem sa han..

OK! Tog bussen som gick 20:05 o nästa buss gick 22:14 knackade på dörren skrev sms till honom osv.. Inget svar... Gick in till slut o dom blev chockade typ? han e nt hemma osv.. Då tänkte jag , men jaja då kommer han väl eller ngt!? NEJDÅ!! De var mycket dåligt gjort av han.. Sitter där hemma hos honom o han e ej hemma.. Trodde vi skulle snacka elr ngt. Men nejdå, han hade ej tänkt höra av sig elr ngt.. Så nu skiter jag i de.. (ett försök ialf.)   


Men dom bjöd in mig ialf, mycket trevliga människor, synd att han e så bara! snyft!... Ialf, tog bussen hem o råkade köra på ett RÅDJUR! :O Vi gick ut för att kolla om den klarade sig , men de gjorde den inte. Massor med ungdommar på bussen som skulle på fest elr ngt, en av dom var jägare så han gick ut o döda den.. Usch! såå hemskt de var..    vågade knappt kolla..


Äntligen kom jag hem efter många turer, o stack hem till Jeppe o festade =).. mkt trevligt.. Tack så mkt för en trevlig kväll...    


Sitter hemma nu förtillfället o vill göra något!! Sitter fortfarande o tänker o funderar mkt på allt.. 




Presentation


Alla dagar är värdefulla!
Ta vara på dom!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dagen
 En gång om dagen
 Flera gånger i veckan
 En gång i veckan
 Flera gånger i månaden
 En gång i månaden
 Första gången jag kikar in

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards