Alla inlägg under mars 2010

Av Dixi långström - 31 mars 2010 20:31

Just nu sitter jag här o njuter me lite Texas tornados låtar... 



Här e en låt som e såå bra.. Både jag o pappa lyssnar på den nästan var dag.. hihi en känsla man bara älskar av en låt som lyser upp   ... 


Har varit iväg me Blondie en stund stack till stan o träffa en kill kompis som jag fick en ask av .. Körde hem till Blondie en stund käka lite hemmagjord pizza me hans fam, o mormor o morfar o hans lillebror Robin (beijer) "stavning" .. Nu e han igen o tränar innebandy.. Tomas Ted o Danne ska nog dricka lite ikväll blir nog en ute kväll till idag.. Vad ska ni andra göra för något kul? 


Nu blev de nästa låt ... O den ger mig sorg o tankar!! 

Själv sitter man här på dagarna o nt gör något alls.. Massor med oro o sorg fortfarande.. Svårt att komma bort o glömma, de bara kommer o kommer... Usscch! vilken känsla man kan ha..    här e en annan låt som bara ger mig massor med fundersamma tankar på en o samma gång o mkt sorg.. 




Varför måste allt vara så tungt o jobbigt!? de e såå svårt o utveckla sig hur man mår just nu.. Jag kan sitta här o bara skriva o skriva de tar aldrig slut.. 

& låten om , om igen.... 


Jag älskar dig fortfarande såå fruktansvärt mkt.. Känns så tomt utan dig!!! Vilken smärta man kan ha av en kärlek som nt var så mkt för dig.. Du kanske inte känner samma som jag ... Skit svårt att utveckla sig.. Egentligen e du en som nt ska ha sånt här.. Har ändån ganska mkt hat i mig.. Kan nt styra mig själv just nu.. De e så tungt!  Du svarar inte en du skiter i en fullständigt, du bryr dig inte helt enkelt.. Och jag börjar nog snart oxå göra de.. Men de e svårt!! Jag e  nt den som kastar kappan efter vinden..  Jag diskuterar hellre o får de gjort.. Hoppas du läser detta o har ditt svar! De enda jag letar efter hos dig de  e din vänskap vill inget annat .. Men om du nt bryr dig om den ens så vet jag nt vad du e för en människa.. Du svarar nt en du igonerar en totalt.. Vad ska man tro? de kan kanske menas på att du visar mig ditt svar redan!? Jag vet inget om du ej säger något...

 


& du, jag har inte så starka känslor för dig vet nt vrf dom nt kommer fram, e nog drf jag e så tyst när vi ses osv.. Allt känns så jobbigt, vet nt vart jag ska börja.. Du e min vän o hoppas du kan förstå mig hur jag känner o hur jag fortfarande har de.. Du e en som har ett mycket starkt hjärta o verkligen bryr sig om en . De e en sån kille som man faller för nt en som nt bryr sig o tar för givet.. Men tyvärr så fall jag för en som jag brydde mig om o gör nog fortfarande!?    du måste förstå!


Men ge inte upp.. Jag har gett dig mina förslag o kunna hjälpa dig på traven.. Själv vill jag ge de en chans men de känns som att de finns något som hindrar en.. Jag vill , jag vill.. Men vill nt för mkt! Har nt glömt han än, vill veta vart jag har mig själv först, innan jag börjar tänka om på nytt.. De var nog därför jag starta denna nya blogg o kunna börja om på nytt o leva ett normalt liv som innan! Men just nu har nt den rutan kommit till mig än... Jag bara väntar..

Du var mitt allt, mina andetag! 



  






















Av Dixi långström - 31 mars 2010 14:26

Tjenixen.... 


Igår var jag iväg o grillade o hade de trevligt, tog några pic på gårkvällen.. Men de e något som klyddar går ej att ansluta telefonen till datorn..  

Får prova sen igen.. 


Pratade lite me Chrelis en god vän till mig.. Ska iväg till Oxie imorgon o festa lite me hennes kompisar..    


De var lite smått skrivet .... 


/Trixibell 

Av Dixi långström - 30 mars 2010 20:41

Sååja, då har man varit i lite Action idag.. Såå ont jag har i benen nu.. Aj,Aj,Aj....

Tyvärr så blev de inga nya pic. Men ikväll blir de nog några.

Ska upp till skogen o grilla lite o ta de lugnt, får ju passa på att gå ut o hitta på ngt på sitt lov.. =) allt händer ju mest på kvällarna, på dagarna så e de ju john blund som gäller..    Hjälpa mamma me hennes blogg idag faktiskt, man blir ju lite sugen när nästan alla bloggar o hon tycker om att läsa andras. Då kan man ju passa på att blogga lite själv oxå.. Så har hjälpt henne me en design osv.. Blev faktiskt nöjd me hennes, nog lite avis..     hihihi... Ta gärna en titt http://cajsadiva.bloggplatsen.se/  hon har ej på börjat me en uppdatering än.. Men de kommer nog snart.. =) 


Satt o kolla på face o bdb en snabbis o åt min pizza.. iiih! fick syn på en bild som Simon har på sini face.. Thx för den bilden.. 


  

Här mådde jag som bääst!   Showa loss ... hihhiih 


Nu ska jag ta på mig varma kläder o ta en tripp till skogen med Co...

De e ju inte så speciellt varmt ute.. ...Pusschh...  


Seeyaa later !  /DL


Av Dixi långström - 30 mars 2010 14:58

Sååja =) snart blir det brännboll eller öl brännboll, håller på att göra lite käk innan jag ska in i action   ... yey de blir ganska många.. 


Jag Ted Jeppe Sebbe Tim Alex Nor Jim Stoffe Padde Tomas Danne Blondie

kanske Tina Tomas Robin RT Pontus.. Riktigt kul.. 


Vi ska vara på Sallerup affären klockan 16 .. Kom gärna förbi om ni vill vara med ... Welcome 


Efter de ska jag iväg med pappa kasta skräp osv.. Guud så kul då!.. NOT.. haha 


Ses senare.. / DL 

Av Dixi långström - 30 mars 2010 13:40

Godmorgon eller God eftermiddag? 


Vaknade för en stund sen, guud vad min telefon har ringt o skickat medd.. Vilket pipande de e i en telefon när man nyss har öppnat ögonen.. hehe.. Vilket väder de e idag, gick ut en snabbis o kolla.. Men de e inte såå jätte varmt, men man ska ju inte klaga.. Blir nog brännboll eller öl brännboll om ett par h.. I detta vädret ska man ju bara ut ut! Mamma ringde för en stund sen hon e ute i stan o ska shoppa lite, så fråga hon mig om jag kunde hjälpa henne o skaffa en blogg.. hehe nu ska hon oxå börja blogga.. Ska bli intressant att läsa   ... Idag får vi in våra Csn pengar . Nice.. Money Money! hihi e skylldig ganska många o de e juu inte lika kul.. Ska träffa en kompis idag till mig som heter Kim ska lämna pengar till henne o till en förredetta kompis mamma..    


Tänkte bjuda på en sommar låt 


Älskar bara musik, direkt när jag har vaknat så e de musiken som gäller direkt..!! utan att hinna blinka.. hihi 


Nu ska jag ut i de fiina vädret o njuta mig med en första cigg.. 


  

See yaa.. Önskar er en underbar dag. Puss&Kram  






Av Dixi långström - 29 mars 2010 23:20

Hejhej alla bloggläsare.. 


Här tänkte jag skapa en alldeles ny blogg me nya händelser varje dag, ibland kan jag vara lite slarvig att skriva var dag.. Men ska försöka att uppdatera den me pic o skrivande om hur mina dagar ser ut o känslor osv.. Hade jag tänkt.. Har bloggat ett tag innan oxå i en annan blogg som heter http://sheistheonly.blogg.se/ ta gärna en titt på den en snabbis.. För ska börja me denna istället blir nog lite mer spännande

roligare att blogga med en ny start..    hiihih 


Just nu sitter jag här o njuter med en mycket bra låt 


Folk som tycker om sån här musik så e ni på en rätt väg    hahaha

älskar sån musik.. men annars lyssnar jag nästan på all sorts musik..

i love music   ... Ni har väl stältt fram klockan 1 timme?? till Sommartid? de e såå härligt att bara höra elr säga de.. =) Idag har jag varit hos Tina en tjejkompis jag har känt i många år o hennes kille Robin var oxå där.. Flabba lite o hade de trevligt.. Sen kom daddy-cool upp o hämtade mig så körde vi o handla massa gottis osv... Just nu sitter han o degar sig framför datorn o jag desamma.. Såå skönt o ha påsklov .. Sova längee.. ZZzz 


Nu har ni fått en del start hur min dag har sett ut .. Lite grann ialf.

Imorgon blir de en ny dag med nya händelser..


Ha de toppen.. Puss&Kram 





Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Alla dagar är värdefulla!
Ta vara på dom!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dagen
 En gång om dagen
 Flera gånger i veckan
 En gång i veckan
 Flera gånger i månaden
 En gång i månaden
 Första gången jag kikar in

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards