Alla inlägg den 14 april 2010

Av Dixi långström - 14 april 2010 23:08



  

Why should it be so hard to forget? 

You were my everything, my life, my breath, they will always be ..

I love you still. damn! could not you just show a bit more that you cared you..

But when I'm with you it feels so right as the just your friend ..

 Without you, I am completely empty!

Av Dixi långström - 14 april 2010 20:24

Tjenixen



Mycket showig låt, Sommar!!   



Stack ner till solariumet o sola i 12min , fick gå till ett annat denna gången.. 

Efter de passet gick jag hem till mamma en stund snacka me henne lite o spelade in när hon sjunger, har ju visat pappa, Mio o Kim hur dom spelar o sjunger.. Har ju glömt mamsingen.. Då har ni  missat något!! sry.. 


Testa nyss om de gick o spela upp, men icke!!! får ta en titt på de senare igen o se vad som e fel... :/ hatar när de blir så , när de nt funkar som de ska.. pust.. 


Men ialf, drog hem till mamma en sväng.. Satt o kollade i mammas kalender hade ingen aning om att vi slutade skolan den 11.e juni & de slog mig    aah Viktors födelsedag.. Grattis i förskott igge-pigge ..   

Jädrans skit bara 5månader äldre! o_O höhöh


Pappa hämtade upp mig o vi stack o sola där jag skulle från början.. Nu sola jag bara 6min stående. Shiiet, vad den tog.. När jag har solat här i Eslöv så har de typ inte känns något alls.. Men nu.. ojoj! fick lite färg o nu e man fräknig o lite gyllene brun :) melike    hihih


Pappa hade beställt hem pizza från Bobbys som vi hämtade upp på vägen hem från stan.. :) Ska kanske ha min födelsedag där o sedan utgång på B2... 


Pappa hade inte tid att snacka om de just nu.. Typ alltid fullt upp osv.. Hmm!?

hade ju tänkt i Malmö först , men jaa vi får se.. 



  Skippa ansiktet! höhö


Hann käka lite grann sen på med tränings kläderna o drog ner till planen o spela lite fotboll o brazel tillsammans me dom andra, sen dök Mio upp.. 

yeye ! ;D jag gjorde ett mål    skulle blivit fler men dom blev för tradiga sen.. haha 7-5 till Mios lag! 


Nu e jag helt slut , tänkte ta mig ett skönt bad o bara slappa efter all svett o springandes ... Bra träning     


Byebye, see yaa later.. 


Trixibell



Av Dixi långström - 14 april 2010 13:47

Nu sitter jag här o frågar om någon har en blå bricka så jag kommer iväg o kan sola.. o_O Man måste ha en solarie bricka så man kommer in på solariumet, men vi har ett annat ställe oxå.. Så de får väll bli de denna dagen.. Pappa jobbar i Malmö idag o han har en sådan. Men den får jag inte fatt i nu.. 


Nästa gång får de bli den.. Hoppas nu jag själv ser min gyllene bruna färg efter solpasset... 


  


 ses sen   


Pusskalas!   

Av Dixi långström - 14 april 2010 12:45

Bästa veckodagen: fredag 
Humör: sliten , men går... 

Favoritgodis: Salt o gott :) 

Är det nåt du absolut inte äter: Bruna bönor! bläää

Kläder just nu: mysbyxor,linne o tjocktröja
Musik just nu: Mario - Let me love you <3

Favoritsaft : Fläder 

Hur många kuddar sover du med:
 3 - 4 men använder typ bara 1 (aa) haha 

 


Spelar du nåt instrument: Nope

Snarkar du? vet inte, fråga dom jag sover med :)


Rädd för insekter? ja!

Det här är jag bra på: Rättvisa & respekt o bara vara mig själv.. 


Vad vill du jobba som? jadu, ingen aning ännu.. 


Har du tatuerat eller piercat dig? Var nånstans? läppen o öronen, de blir väll soon. Har en daddy som e seg på att ringa! 


Hur många syskon har du?

Kaffe eller te? Föredrar nog Kaffe... 

London eller Paris: har inte varit på något av de.. Men Paris kanske? 

Favoritfärg: svart&rött 

Nationalitet: min kära mam e halv finne o pappa hel svenne ;p höhööh 

Av Dixi långström - 14 april 2010 12:24

Vakna för en stund att de lyser in i rummet.. Satte igång denna underbara låt .. 


The Bellamy Brothers – Vertical Expression (Of Horizontal Desire) - Feat. Freddy Fender 


Lyssna gärna, hoppas ni älskar den...    för de gör jag.. hihi

Satte igång den i hög volym o gick ut i de fina vädret vi har idag, me en sommar cigg o sola en liten stund.. Underbart... 


   

 Bjuder på en sommar bild när jag var i Makedonien..


Ställde klockan på 09:00 o skickade till Liridon en kompis till mig o fråga om min mentor var  i skolan idag, o svar : Nej har nt sett honom osv.. Nehep.. 
Då e man typ ledig idag, sköönt..  Vad ska ni andra hitta på då? 


Känner mig lite sliten idag, kanske bara för jag nyss steg upp kanske? njaa vi får se hur denna dagen blir o erbjuder en :) 


Sari e så snäll o skickar ut mina Cv till dom jag gav nr till igår i Lund o kanske till fler .. Tusen tack ännu en gång, kära du !   


   



Jag hade ändån fått lite färg sen jag sola igår, men ser nog nt de själv, Sari hade sett de tydligt igår.. O de dumma e att mina fräknar kommer fram i solen o när jag blir brun.. hmpf... Vid midjan blev jag nog brunast på.. Ska nog ner o ta en solpass igen om jag orkar me de... 


Ha en fortsatt skön Onsdag... 


Puss /DL

Presentation


Alla dagar är värdefulla!
Ta vara på dom!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dagen
 En gång om dagen
 Flera gånger i veckan
 En gång i veckan
 Flera gånger i månaden
 En gång i månaden
 Första gången jag kikar in

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards