Direktlänk till inlägg 13 augusti 2010

Tårar och Glädje

Av Dixi långström - 13 augusti 2010 00:29





Har ej velat skriva något över huvudtaget, har inte mått så bra!

Ni andra har nog läst min mammas eller min kusin Evelinas blogg.. 

Så ni vet nog vad de handlar om.. Kan ta de lite kort jag oxå... 


Min älskade bror Mio har fått en hjärntumör i huvudet, dvs att jag ej har haft någon lust att skriva.. Han har legat inne på sjukhuset i lund i 10dagar och nu äntligen får han komma hem i sin egen säng.. Vilken lättnad! 


Han blev opererad o tog bort en liten bit av tumören som sitter i hjärnan så trycket skulle släppa + skicka in o se om den e godartad eller ond.. 


Änglarna var hos oss och vi fick besked att den e godartad o den tas bort antingen med laser elr strålning.. UNDERBART! så nu får han vara hemma tills nästa op.. 


Har vänner som stöder mig o ger all uppmärksamhet i världen.. Vill tacka mina underbara vänner som verkligen bryr sig om en..

Sann o äkta vänskap e vad de är!     


  

Här e han på sjukhuset .. 


  

Här e han hemma och sms.ar nog till Caroline (flickvännen)

Här ser han mycket piggare och gladare ut.. 





Jag älskar dig min älskade storebror!   



 
 
mamma

mamma

16 augusti 2010 10:47

Så fint skrivet :)) ja vi har verkligen fått stöd av vänner o släkt.. o av varandra el hur:))
älskar dej o dina syskon mest i hela världen..

http://www.cajsadiva.bloggplatsen.se

Dixi långström

17 augusti 2010 23:20

tack så mycket mamma :) och vi älskar vår mamma

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dixi långström - 28 oktober 2010 11:02

Tror jag ska sluta o blogga.. Har ingen lust till de längre ..  Som ni ser så e jag mest slarvig o uppdatera den .. Hehe    vad säger ni?  ...

Av Dixi långström - 10 september 2010 14:32

Idag e de fredag och slutade skolan 12:00 riktigt skönt.. Just nu sitter jag hos Fraajda och snackar lite.. Snart kommer Emelie hit o vi ska göra några ärenden.. Ikväll kommer ev Viktor hit..    Mio ska ha pokerkväll med sina boys and girls.. Bli...

Av Dixi långström - 10 september 2010 10:29

Att man e två, visar sin respekt för varann och sin kärlek... Man e inte bara en i ett förhållande och tänker bara på sig själv.. De kan jag kalla att de e egoistiskt ..  man ska kunna tro på varann och älska den personen för den han/hon är! kunna ...

Av Dixi långström - 26 augusti 2010 17:17

  Hello snyggingar!  Idag har jag varit hos Haniie-baniie en stund.. Efter nån timme drog dom till Malmö o hälsade på hennes Mormor... Jag tog bussen hem för snart ska ju daddy-cool spela på Lottas Café ... Hon har en torsdags träff o avslu...

Av Dixi långström - 26 augusti 2010 10:42

Nu drar jag till skoolan! Jädrans skit , e ju nt van att gå upp tidigt.. Men idag slutar jag 11:20 NICE!    Drar nog en sväng till Kusin Eve .. Blev såå himla sugen på att sticka o fika på Lottas.. Så de får vi se om Eve o Lilla Alva orkar...    ...

Presentation


Alla dagar är värdefulla!
Ta vara på dom!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dagen
 En gång om dagen
 Flera gånger i veckan
 En gång i veckan
 Flera gånger i månaden
 En gång i månaden
 Första gången jag kikar in

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards