Direktlänk till inlägg 26 augusti 2010

På Lottas Café 18:00

Av Dixi långström - 26 augusti 2010 17:17


Hello snyggingar! 



Idag har jag varit hos Haniie-baniie en stund.. Efter nån timme drog dom till Malmö o hälsade på hennes Mormor... Jag tog bussen hem för snart ska ju daddy-cool spela på Lottas Café ... Hon har en torsdags träff o avslutningen e idag... Så dom "anställde" pappa med lite live musik..   Blir lite Elvis och Texas Tornados... Kanske Mio oxå dyker upp på scenen o bjuder på en Eagle- Eye låt... 


Vi ska vara där om knappt en timma .. Ni e gärna Välkomna!

Mat o Dryck saveras... 


Nu får man börja göra sig ordning

Efter man har varit där får man se om man drar till Johanna again..


Puss&Kram 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dixi långström - 28 oktober 2010 11:02

Tror jag ska sluta o blogga.. Har ingen lust till de längre ..  Som ni ser så e jag mest slarvig o uppdatera den .. Hehe    vad säger ni?  ...

Av Dixi långström - 10 september 2010 14:32

Idag e de fredag och slutade skolan 12:00 riktigt skönt.. Just nu sitter jag hos Fraajda och snackar lite.. Snart kommer Emelie hit o vi ska göra några ärenden.. Ikväll kommer ev Viktor hit..    Mio ska ha pokerkväll med sina boys and girls.. Bli...

Av Dixi långström - 10 september 2010 10:29

Att man e två, visar sin respekt för varann och sin kärlek... Man e inte bara en i ett förhållande och tänker bara på sig själv.. De kan jag kalla att de e egoistiskt ..  man ska kunna tro på varann och älska den personen för den han/hon är! kunna ...

Av Dixi långström - 26 augusti 2010 10:42

Nu drar jag till skoolan! Jädrans skit , e ju nt van att gå upp tidigt.. Men idag slutar jag 11:20 NICE!    Drar nog en sväng till Kusin Eve .. Blev såå himla sugen på att sticka o fika på Lottas.. Så de får vi se om Eve o Lilla Alva orkar...    ...

Av Dixi långström - 26 augusti 2010 00:22

 Helloj e ni pigga och glada...  Idag har man varit i Malmö tillsammans med Johanna o hennes darling Simon , hennes kusin Marcus o hans darling Amanda..  idag var de ju NRJ IN THE PARK !  Dom ville man ju bara lyssna på.. Men inget intressan...

Presentation


Alla dagar är värdefulla!
Ta vara på dom!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dagen
 En gång om dagen
 Flera gånger i veckan
 En gång i veckan
 Flera gånger i månaden
 En gång i månaden
 Första gången jag kikar in

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards