Alla inlägg den 12 april 2010

Av Dixi långström - 12 april 2010 23:14

Tog ett skönt bad med lite music o kopplade av lite... nice   går inte en dag utan musik , hehhe ... wonderful 



Vilket ös de finns i denna låten & cool   ... 


Sån här musik jag lyssnar på tex Elvis Presley de har jag fått av min pappa, han e ett riktigt fan när de gäller The King.. Han tröttnar aldrig på honom o de e samma musik o videos han kollar på, o ska alltid visa mig eller mina vänner elr någon annan.. hehe, helt otroligt..


Man ser verkligen hur han lyser upp när han njuter av dessa låtar.. 


Har blivit uppväxt av sån här musik sen jag var väldigt liten både jag Mio & Kim , o vi bara älskar det ! När han var ung gick han in o skrapade bort en sten från hans hus.. Vad kan man kalla de?  Pappas fan    


  

Här har ni en bild på Elvis & stenen som han skrapade bort från hans hus.. 
massor med böter om han skulle blivit stoppad !!  


Varje dag sitter han o spelar på gitarren o massor med Elvis låtar .. 

Gå gärna in på Youtube o lyssna på honom, här får ni en låt som han sjunger..

Sök: Jultomt3n  


För några helger sen var han iväg o sjöng på en fest o spelar lite över allt & fick spela in en skiva..   



Mycket bra Cover... 


Som ni ser så har både mina brödrar blivit uppväxta precis som sin far.. Gitarr o bra sjung röst + bra cover   



Mio spelar : Here is my heart.. Felicia skrev fel där uppe som ni ser... 



Rejäl cover by Kim! 


Sorry livet i bakgrunden.. Men vilken röst killarna har.. Fått av sin far vet ni.. höhöhö .. 


Njut av tre cover's :)) 


Natti , här får ni ett varmt o gott hjärta av mig, kära människor..   






















Av Dixi långström - 12 april 2010 21:34

Stack ner till fotbolls planen o spela brazil, hahah så kul de var .. Men riktigt kallt var de.. Såklart! så åkte man ut ..    hahaha .. Vilken träningsvärk man har nu.. aj, aj..  




efterlängtan efter ♥ 


fortfarande så har man inte de så bra, mest osäker på hur allt kommer att bli osv.. Du finns fortfarande för mig, men vill nt dela ett liv tsm me dig... Måste få ut mina ord jag har o säga , o de enda sättet jag kan göra de på ... Är ju här!! skriver ju såklart nt allt.. Vill bara att du fortf ska kunna bry dig osvosv, men de tror jag ej du gör.. Nu menar jag som vänskap ! så du ej tar fel.. Har så mycket att skriva men de e tungt fortf, mår som bäst när jag kan få lov att träffa dig öga mot öga o ta itu me detta då mår jag bättre o nt så tungt längre.. Men jag tror nt du vill ge mig de.. ? Du kanske tycker att jag e jobbig eller ngt!? 


Du läser nog detta o då vill jag att gärna kan höra av dig.. Skriver till dig ibland, men får icke så mkt svar på de.. Så anledningen till att jag skriver detta nu, de e för hur jag mår o måste kunna släppa de.. & de sättet jag kan släppa detta måste jag få lov att träffa dig öga mot öga, ta en fika eller ngt o bara kunna snacka som två vanliga människor gör..  




Av Dixi långström - 12 april 2010 17:47



Har varit iväg o jobbat idag, på eftermiddag var de fullt upp att göra massor med folk o massor me disk + beställningar... 12 baguetter som skulle lämnas o ännu mer.. Alltid kul att de finns något att göra...   


Tog en lunch rast o satt ute i solen o stekte.. Vilket sommar väder vi har.. Men de e fortfarande kallt på morgonen.. phuuhu..  


När jag hade slutat gick jag till pappas kontor där Mio o Pappa var dom ställde upp hyllor där färgen skulle stå o lite så.. Satte mig vid datorn så länge o väntade.. 

Körde Mio till körskolan o stack tbx till Lottas snacka lite me henne osv..


Klockan närmade sig lite över 16... Innan vi körde o hämtade upp Mio igen så körde jag lite.. yey, denna gången var de nt automatare utan vanlig.. Haha shiiet! ska man kunna de med !? hahha han sa vad jag skulle göra , visste redan lite sen innan... De gick kanon men fick ett stop en GÅNG bara! .. hahaha.. Körde o hämtade upp Mio utanför körskolan o stack till Elsas så dom kunde få äta något...


Satt mig i solen me en sommar cigg i de kanon vädret vi har idag o tog några sommar pic's...    


  


Vilket väder... iloveit   


Runt 18:30 drar vi ner igen o spelar lite fotboll tsm me: Mio Pontus Wahla Carro o Katja.. Kommer nog fler oxå.. Kom gärna förbi,

Sallerup affären uppe vid fotbolls planen


Puss&Kram 





Presentation


Alla dagar är värdefulla!
Ta vara på dom!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dagen
 En gång om dagen
 Flera gånger i veckan
 En gång i veckan
 Flera gånger i månaden
 En gång i månaden
 Första gången jag kikar in

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards