Alla inlägg den 26 april 2010

Av Dixi långström - 26 april 2010 16:11

Sry att jag ej har skrivit på ett tag... Har nt hunnit o haft någon ork till de.. Men nu sätter jag gång igen..   


Tänkte berätta lite smått hur min helg har sett ut.. 


Fredag: 

Sov jag hos Viktor var ledig på torsdagen så stanna en natt till ..


Stack till jobb på morgonen o drog hem till Frida en sväng hon höll på att bleka håret men de gick ju nt så bra.. Hahahha..


Sen blev jag sugen på att göra ngt me mitt.. Så jag satte i svart färg som underhår.. 


Tyvärr så har jag ingen bättre bild så man ser ej så bra! ..


   ¨


När vi var klara me all hårfärg osv.. Drog vi hem till mig bara hon o jag .. 

Drack massor me öl o turkispeppar.. Goodie...


Spela kort lyssna på musik o bara snacka o hade skoj.. Hahaha .. Efter en stund kände vi för att dra vidare , blev lite fest hos Malin ...

Tack för den kvällen..  


Lördag:

Drog  jag hem till mamma o hade lite pardy för Karin skulle komma till Eslööv   


         

         

         

         

       


Tack så mycket för en sjukt kul kväll..   


Söndag: 

Drog vi ner till torget o tog vars sin milkshake o bara mös i solen..    

helt underbart väder vi hade & har ...  iloveit 


Sen ringer Mio till pappa o säger att vi får köra till Tåbelunds (sjukhus)

Han hade varit o spelat fotboll o skulle nicka bollen o kom helt snett me foten.. Så hela anklen e extremt svullen.. Aj Aj Aj!


innan han drog o skulle spela fotboll så hade Pappa sagt ta de nu försiktigt o spela nt med liv&död.. 


Vips så hände detta.... 

   Så kan de gå... 


Senare på kvällen körde vi o hämtade upp V i Lund han hade varit o lanat me Pontus o Danne.. riktiga nördar...   


Körde vidare till Veberöd o lämnade av oss.. Säger hejdå till Pappa & Lotta 

vips så säger pappa "försov inte dig"! 


Och vad hände tror ni!? Joo jag försov mig... Tänk på de Pappa ger en otur.. hhahah   


Idag e de oxå ett helt underbart väder, runt 18 tiden drar jag ut o spelar lite fotboll ... Kom gärna ner om ni vill.. Sallerup fotbollsplan 18:00 


Ha en fortsatt skön Måndag... 


/DL







Presentation


Alla dagar är värdefulla!
Ta vara på dom!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dagen
 En gång om dagen
 Flera gånger i veckan
 En gång i veckan
 Flera gånger i månaden
 En gång i månaden
 Första gången jag kikar in

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards