Alla inlägg under maj 2010

Av Dixi långström - 20 maj 2010 14:18

Hejhej



Uppdatering på en ny nivå :)) hihi... Sov hos Viktor inatt steg upp för att dra till skolan började runt 10:10 idag.. nice.. Skolan började med en sv lektion där efter drog vi till ett ställe o fika o kolla rundor.. helt underbart väder vi har   


    

Slottet                       Tände ett ljus för min hälsa



Min helg: 


Tillbringade jag tillsammans med Viktor (: .. 


Fredag: Fira vi Chrelis 20års fest i Oxie.. 

Lördag: Fira vi en vän till V i Sjöbo.. 

Söndag: Massor med mys o trötthet.. 


Några bilder sen lördags


     

Folket                                     Garton Philip o Viktor            Grabbarna :)

  

Folk



Av Dixi långström - 11 maj 2010 15:51

Hello .


Bäästa låten!  ilovemymusic 



Sry att jag ej har skrivit på ett tag igen... Ni har nog läst mitt senaste inlägg o har nt haft någon lust att fortsätta .. 


Men nu hade jag tänkt berätta lite hur min helg såg ut.. Säger bara vilken helg jag har haft...    


Fredag: blev de ett firande till Tompa-Lompa  19år.. Hurra Hurra! 

drog ner till 3 kronor parta där lite , sedan hem ... Den kvällen slutade ej så bra för mig.. Sedan ska man på de igen ... hmpf..   


Tyvärr så tänker jag ej lägga in några bilder sen den kvällen.. Inga blev bra! :-/ 


Lördag: Var man igång igen .. Men denna gången var de Blondies 20års firande .. Mycket med nya o mycket trevliga folk.. Mio lira med gitarren o alla öste me röster.. Vilket ös det blev.. shooowo.. Tusen tack ! 


  

Mio Tor & Pontus på väg till Blondie :)) Glad bild!  höhöh 


klickbara

    

              Middag hemma hos Blondie 


klickbara

   

massor med bugg o skojheter   


    

                              Gott folk


                                                    syster & bror   



      

  

Söndag: Blev de upp tidigt för kl 12:00 stod vi på kyrkan o döpte

lilla Alva ..    


  


Tack så mycket för en mycket trevlig helg ... 

Av Dixi långström - 6 maj 2010 01:09

Åt helvete med detta! 


Tänker radera dig, för du e bara helt otrolig..

Trodde nt sånt om dig + vad var de jag tänkte på!?

dina valp ögon o sen allt bra..

nixpix ! jag är oxå en människa men känslor,

tror nt du vet om de..Men hoppas du har insett nu

vad du håller på med, går nt bara att leka med o tro att de går över..

Ett krossat hjärta o en dålig så kallas pv kan aldrig bli värre!

De e bara sorg allt ihop.. Men i din lilla värld så tänker du.

" bara jag mår bra så "tror" du att alla ska må bra!" sjukt ju...

Så ligger de nt till i andras..Alla har sina åsikter,

men trodde fan nt på fullaste allvar att du bara vågade 

göra så här IGEN!


1,2,3,4, 567.....

säg till när jag ska sluta!???

Av Dixi långström - 4 maj 2010 19:14


                                                            

                                                                    

♥ 

é de så här de ska kännas!?

tycker bara att vi ska komma överrens tillsammans nt bara en o ta förgivet..

Vi älskar varandra varför göra de så svårt?

Bjuda på sin kärlek till den man älskar finns inget bättre o enklare..

Du är mitt allt , mitt liv..

Om du tycker detsamma till mig , 

varför e de så svårt att bjuda o ha respekt till den man vill dela sitt liv med?

& snart e de 6 månader o vill ha ännu fler hjärtat.

Med dig e jag som lyckligast, du kan oxå såra en riktigt

djupt o den känslan skrämmer mig! =/

Glöm aldrig att jag gör allt för dig, men jag har oxå gränser o åsikter..

rätta sagt jag är oxå en människa som har känslor

& som älskar en person som dig.

Det ända jag vill ha av dig de e din närhet, din respekt till mig & Love..

Lämna mig aldrig älskling, du gör mig hel för vardag som går.

true love never ends. i love love love us.

Viktor Andersson


jagälskardig ♥  


                       

                     




...

Av Dixi långström - 3 maj 2010 19:57

Skulle ju blivit en bättring på skrivandet.. hmpf... har en ursäkt till de, vårt internet har klyddat o fick tbx de idag   . Im back.. 


Tänkte berätta lite hur min helg har varit... 


Fredag = Valborg: 

Kom hem efter jobb börja röja här hemma , efter en stund dök Tina upp satt här flabba lite tog en öl osv.. Myspys   Vi hade tänkt att fira Valborg tillsammans.. Satt o åt tsm me fam.. Drog in till Lund på förfest sen skulle vi till stadsparken där alla var... Men de blev ändrade planer. T stannade o jag drog vidare o träffade V han satt hemma hos Pontus sen i Torsdes o lanade..

Inget ovanligt..  Satt utanför P o snacka lite osv.. Han följde mig till stationen men först blev de bugerking ... älskardigminälskling


Lördag: 


Denna lördan steg jag upp ganska tidigt, sov hemma hos mamma .. Skulle fixa mina naglar på ett nytt ställe precis utanför mamma.. Dimisan ville följa med , vi var där 12:00 o detta tog mig  2h .. o_O hahaha ..

Blev jätte nöjd ... Sedan kom pappa o Lotta o hämtade upp mig för skulle på kalas hos V ... Lilla söta Kevan fyllde 4år..    Jag o V tog bussen in till Lund han skulle hem till P o fortsätta me sitt lanande o jag drog på Olivias 18års fest... 


Blev lite små skrivet ikväll.. 


Här kommer massor me roliga o showiga bilder hur min Lördag såg ut..   

   Här står vi alla o väntar på Olivia o dom andra som sitter i limousinen.. =)


  

   Olivia e på plats o prata me sin pappa :) 


  

Jag o Tina                                Haniie o Jag                      Girl-power 


   

Ellinor Olivia o Emil 


                                       Dance in the floor 

Presentation


Alla dagar är värdefulla!
Ta vara på dom!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dagen
 En gång om dagen
 Flera gånger i veckan
 En gång i veckan
 Flera gånger i månaden
 En gång i månaden
 Första gången jag kikar in

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards