Direktlänk till inlägg 20 augusti 2010

Ny start på skolan & VILKET RYCK !

Av Dixi långström - 20 augusti 2010 00:36

Idag drog man till skolan runt 10 tiden, Fick veta lite information om vart vi ska gå osv.. Slutade efter 20min .. 

De blev bara ett litet kort pass idag.. Nice! 


Imorgon börjar man 09:30 - 11:20 

sen e de ju helg o då blir de Mamlöfestivalen med Älsk + vänner.. 

Imorgon e de ju kräftskiva .. Gotti gott gott! 


Lördag blir de middag i Stehag för Mio.. För allt har gått som de ska osv..     de tycker vi om ! 


Senare på kvällen drar vi nog ut o firar Tinas 18års dag.. 

Vi får se me pengar osv, hon ska fira den på krogen.. 


Måndag e man ledig och på Tisdag får man reda på vart man ska ha för lektioner o ett schema att följa.. Tänker ganska mycket på vart man ska göra efter gymnasiet?? 


Detta var mitt sista sommarlov ... Och de e ju de man inte vill ha.. 

Lite jobb har man ju ändån på börjat .. Hoppas bara på lite mer o lite ledigheter.. 


Ialf, idag har de varit en liten tjejdag på em .. Träffade lille Alva o Kusin Eve o hennes granne o hennes barn.. Drog till Kappahl där mamma var o valde kläder till Kevin o Engla..


  

Här har vi den sötade ungen som finns..! Alva   


Sedan drog vi en snabbis på Lindex bara jag o mamma.. 

Så de fick bli kläder där ifrån istället.. Vi hitta en tröja o ett par jeans till Kevin o samma till Lilla Alva, inget till Engla.. hmpf.. 


Dom hade ej så mycket för barn som vi fastna för.. 

Mamma köpte ett par nya leggins o ett till mig o en tröja till henne..


   

Här står jag o ska betala me mammas kort :-) me like



Blev lite fika med hade vi tänkt, Isabelle kom oxå en stund o prata lite tjejsnack me oss.. Sedan dök Tessi o Frida in o skulle äta .. 


Av mamma fick man ej äta ifred , så då passa jag på att fula mig. :)


  

Isabelle drömmer , om vadå !? :-p


Jag o tjejerna , psst, Frida gömmer sig bakom Tessi   


Mamma o Isabelle drog vidare o jag stannade.. Efter all fika drog vi vidare o spela kort Gin Rommy .. As kul !    


Nu har man varit hemma i ett par timmar och fick bara ett sånt ryck att här ska de städas ... Så på me volymen o Dixi började röja på sitt rum .. 


De som blev gjort ikväll : 


 Garderoberna 

Fyllde nästan alla garderober så slipper man ha de så trångt .. 

Viktor fick en som han kan använda.. hihi 

 Damma hyllor o vid datan 

 Vika kläder 


Här e lite "intressanta" bilder..


  

   Som ni ser så har man ändån varit flitig.. Det händer inte ofta jag får såna ryck men idag kände jag bara för att ha de lite i ordning ..


Inför helgen oxå.. Så hoppas nu Viktor ej stökar upp.. hihi



Imorgon får man ta resten .. 


Fram me dammsugaren & ren bädda.. 


Natti Natti på er! Nu ska jag lägga mig o kolla på en film så jag orkar upp imorn..  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dixi långström - 28 oktober 2010 11:02

Tror jag ska sluta o blogga.. Har ingen lust till de längre ..  Som ni ser så e jag mest slarvig o uppdatera den .. Hehe    vad säger ni?  ...

Av Dixi långström - 10 september 2010 14:32

Idag e de fredag och slutade skolan 12:00 riktigt skönt.. Just nu sitter jag hos Fraajda och snackar lite.. Snart kommer Emelie hit o vi ska göra några ärenden.. Ikväll kommer ev Viktor hit..    Mio ska ha pokerkväll med sina boys and girls.. Bli...

Av Dixi långström - 10 september 2010 10:29

Att man e två, visar sin respekt för varann och sin kärlek... Man e inte bara en i ett förhållande och tänker bara på sig själv.. De kan jag kalla att de e egoistiskt ..  man ska kunna tro på varann och älska den personen för den han/hon är! kunna ...

Av Dixi långström - 26 augusti 2010 17:17

  Hello snyggingar!  Idag har jag varit hos Haniie-baniie en stund.. Efter nån timme drog dom till Malmö o hälsade på hennes Mormor... Jag tog bussen hem för snart ska ju daddy-cool spela på Lottas Café ... Hon har en torsdags träff o avslu...

Av Dixi långström - 26 augusti 2010 10:42

Nu drar jag till skoolan! Jädrans skit , e ju nt van att gå upp tidigt.. Men idag slutar jag 11:20 NICE!    Drar nog en sväng till Kusin Eve .. Blev såå himla sugen på att sticka o fika på Lottas.. Så de får vi se om Eve o Lilla Alva orkar...    ...

Presentation


Alla dagar är värdefulla!
Ta vara på dom!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dagen
 En gång om dagen
 Flera gånger i veckan
 En gång i veckan
 Flera gånger i månaden
 En gång i månaden
 Första gången jag kikar in

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards