Direktlänk till inlägg 7 april 2010

Vilket väder !

Av Dixi långström - 7 april 2010 18:01

Började skolan 12:10 idag riktigt nice , slutade typ 13:20 ... & vilket väder vi har haft idag.. Välkommen tbx vår sköna stack till jobbet käka en Kycklingsallad me Kesomix :) goodie.. Pappa var i Lund på jobb satt o vänta på honom i drygt 2h !! 

 Satt ute tsm me vår sunshine o bara stekte me en kopp kaffe o cigg..     

till sist dök pappa upp efter dom timmarna.. Snacka lite osv.. Hämtade upp Mio stack o åt på Mc så dom fick ngt att äta.. Sen vårt csn fick jag resten av mina pengar nu.. yey!.. göttans.. Men nt så mkt får man av dom.. hmm!? hämtade upp en cykel jag hade lånat av Beckys mamma utanför mamma o lastade den i bilen o lämnade den hemma hos Becky + 350:- jag hade lånat för en tröja .. 


  

Sen imorgon ska jag lämna ytterliggare 200:- till en annan, så 300:- har man själv som man ska leva på + så e de snart helg! pust... hur ska detta gå? 


Då har pappa skrivit in mig på körskolan o ska sitta där i 3timmar me honom på prov sedan vänta på papper hem o köra .. Ska dit imorgon runt 18 tiden imorgon.. Lite nervös över vad de kommer stå o vad dom kommer att säga.. 

Tycker de e lite för sent att skriva in sig nu. Fyller ju år om typ 2månader.. 


Och har haft några planer på hur jag ska fira den .. Antingen blir de mongolian barbaque i Malmö därefter vidare på utgång eller lokal..    Måste ju snart bestämma mig o snacka me dom gamla om de ... hahah


Just nu sitter jag här o lyssnar på en bra låt som jag hörde på radion o kommer aldrig på vad den heter, tur att man har mobil som kan koppla vidare till internet   



de e ju fortfarande super väder ute, drar nog ner till trollsjön o e i Action på brännboll :) massor me ppl som väntar o spelar.. Får ju passa på att vara ute så länge de går.. Snackade me en kompis som bara sitter inne o spelar eller kollar på tv när vi har ett toppen väder.. hehe    


Ni får ha en fortsatt trevlig dag.. 


Puss&Kram 




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dixi långström - 28 oktober 2010 11:02

Tror jag ska sluta o blogga.. Har ingen lust till de längre ..  Som ni ser så e jag mest slarvig o uppdatera den .. Hehe    vad säger ni?  ...

Av Dixi långström - 10 september 2010 14:32

Idag e de fredag och slutade skolan 12:00 riktigt skönt.. Just nu sitter jag hos Fraajda och snackar lite.. Snart kommer Emelie hit o vi ska göra några ärenden.. Ikväll kommer ev Viktor hit..    Mio ska ha pokerkväll med sina boys and girls.. Bli...

Av Dixi långström - 10 september 2010 10:29

Att man e två, visar sin respekt för varann och sin kärlek... Man e inte bara en i ett förhållande och tänker bara på sig själv.. De kan jag kalla att de e egoistiskt ..  man ska kunna tro på varann och älska den personen för den han/hon är! kunna ...

Av Dixi långström - 26 augusti 2010 17:17

  Hello snyggingar!  Idag har jag varit hos Haniie-baniie en stund.. Efter nån timme drog dom till Malmö o hälsade på hennes Mormor... Jag tog bussen hem för snart ska ju daddy-cool spela på Lottas Café ... Hon har en torsdags träff o avslu...

Av Dixi långström - 26 augusti 2010 10:42

Nu drar jag till skoolan! Jädrans skit , e ju nt van att gå upp tidigt.. Men idag slutar jag 11:20 NICE!    Drar nog en sväng till Kusin Eve .. Blev såå himla sugen på att sticka o fika på Lottas.. Så de får vi se om Eve o Lilla Alva orkar...    ...

Presentation


Alla dagar är värdefulla!
Ta vara på dom!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dagen
 En gång om dagen
 Flera gånger i veckan
 En gång i veckan
 Flera gånger i månaden
 En gång i månaden
 Första gången jag kikar in

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards