Alla inlägg den 20 juni 2010

Av Dixi långström - 20 juni 2010 15:42

Fredag blev de fullt ös hemma hos oss.. Började med att Carro kom med en turkiskpeppar påse o en halv flaska sprit, hon hade kommit på en idé att göra egen turkiskpeppar blandning.. :) hihi, Jag, Mio o Carro börja ta isönder bitarna som la i påsen, för de skulle bli smulor o sedan hela de i spriten.. Vi gick ut för att trampa i sönder bitarna.. Så säger båda jag & pappa "varför häller du nt de i en kastrull o häller vatten i en annan, så kommer de att blå tjockt o smälta?" haha, hon trodde ej att de skulle funka.. 


Så vi satt igång spisen, och puff så smältes godiset och till slut blev de en egen hemma gjord turkiskpeppar..    hur enkelt som helst... hihi 


Efter de spelade vi lite poker o hade de trevligtm beställde hem lite Pizza o sedan kom folket... 


  

Jag & min kära Morbror Ville


   Far&Son håller stämningen..   


runt 22tiden stack jag vidare på fest... Dom andra drog ner till krogen.. 


Tommy & Jag                                 Becky                      Party like a rockstar  

  

Jag&Becky, Pusspuss   


Det blev en mycket mycket showig fredag för min del.. 


Lördan, mådde jag skit efter en mycket powerkväll på Fredan.. 

kände nt för att göra något alls.. Bara slappa o ta de lugnt... Mio & Viktor hade flyttat datorerna till vardagsrummet för att sitta o spela HoN heter de!! Skit spel.. Haha så då hoppade jag in i duschen o gav mig iväg på ännu en powerkväll.. 


De blev mycket lugnare + nt så mycket folk denna gången.. Spela lite kortspel o lyssna på musik o flabba o hade skoj... 


Runt 02 kom Carro o hämtade oss... Tack! 


Nu idag sov jag till 14 riktigt skönt! behövde att sova ut efter en fartfylld helg..  =D steg upp för att kolla vad bönderna gjorde, så klart var de datorn! 

och här såg ut som f'n!! så jag gjorde lite frukost till oss, de blev ägg&bacon o mackor... 


Tycker det är för j'vla dåligt stil att jag står o gör frukost till alla som e här o bor!!! serverar, går o handlar dukar av osvosv... Men ingen jävel kan ställa upp o hjälpa till lite, jädrans tur att nt pappa har kommit hem än !! För då skulle han ej blivit glad!!! Så JAG fick ta köket ännu en gång .. & dom andra bara tar,tar o sedan går från bordet .. Sätter sig o gör sitt... Och tar allt förgivet att JAG ska ta allt.... Så då e man på det igen&igen... 


Blir bara såå besviken o arg! att ingen jävel i detta hem kan ställa upp o hjälpa till!! fruktansvärt!   


Nu blir de ytterliggare arbete på g, mitt rum ser förjävligt ut! kläder precis överallt & jag har ej varit hemma så mycket denna helg... usch! 


Ni andra får ha en skön slappedag (söndag) 


Puss&Kram 

Presentation


Alla dagar är värdefulla!
Ta vara på dom!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dagen
 En gång om dagen
 Flera gånger i veckan
 En gång i veckan
 Flera gånger i månaden
 En gång i månaden
 Första gången jag kikar in

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards