Alla inlägg den 16 juni 2010

Av Dixi långström - 16 juni 2010 16:11

Vilket stålande väder vi har idag! Äääänltigen...   


Steg upp ur sängen runt 13:00 städa lite kök golv o mitt rum.. 

efter de drog jag till Becky en sväng snacka lite & sola, runt 15:00 drog jag hemåt & tog ut mat från frysen som ska grillas idag, Målarna e iväg o jobbar mellan 16-17 ... Viktor har fått sommarjobb av pappa , så han har varit igång sen Måndes.. =) kanon ! efter jobbet drar Mio Beijer o Viktor ner till gymmet o gymmar lite, så dom e bra iform .. hahaha 


själv sitter man här o sliter när dom e iväg på jobb.. 


Nej nu har har ej tid att sitta här nu tänker jag njuta i solen med älsk, 


  


Kommer in senare .. Puss&kram   

Av Dixi långström - 16 juni 2010 15:51

Tänkte lägga in lite bilder sen Fredes då jag & Viktor var bjudna på Studentfest o fira Viktors 18års dag..    


     

Hurra Hurra på Viktors födelsedag !


tog bussen in till Lund o tåg till Eslöv där hämtade pappa upp oss, han lämnade oss på Bobos studentfest .. :)) 


   

Jag o Bobo                              Tomas o Becky                 Amanda o Becky


 

                   Party like a rockstar


                       

                Heni & Bobo tog studenten

 

                               GRATTIS  


Efter en stund kom pappa o hämtade upp Viktor för då var de hans tur att gå ut på krogen.. Först stack dom in på b2 o öste stämningen sedan drog dom vidare på stenssons där sjöng Mio helvilt & Viktor på dansgolvet o bugga loss..    hahaha 


på lördan var vi båda helt slut, så då bestämde vi oss för att ej hitta på något.. Så de blev mys me fam ... 


Söndan drog jag pappa Lotta o Viktor ner till golf klubben , för prova på att spela lite golf, ingen minigolf denna gången.. Lotta går på golf så hon visade mig o Pappa hur man stod o larma med klubban iväg bollen.. Viktor visste redan hur man gjorde, för han har gått på de innan.. Första skjutet gick ej så bra , Pappa missa minst 4-5 ggr ... Hahahaha 


Massor med glatt & kärlek!


  




Presentation


Alla dagar är värdefulla!
Ta vara på dom!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Hur ofta läser du min blogg?
 Flera gånger om dagen
 En gång om dagen
 Flera gånger i veckan
 En gång i veckan
 Flera gånger i månaden
 En gång i månaden
 Första gången jag kikar in

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards